Top novosti

Prljavo kazalište 9.5. u Cinestaru prikazuje nezaboravan koncert sa Stadiona Zagreb

Na tragu svjetskih bendova i Prljavo kazalište dolazi u kina sa spektakularnom snimkom nastupa! Koncert održan 31. svibnja 2018. godine na Stadionu u Kranjčevićevoj pamti 35 000 obožavatelja koji su imali sreću tog dana biti uz Prljavo kazalište, kao što su i Prljavci upamtili tu energiju koju im je publika pružila.

Spektakularnim nastupom i vrhunskom produkcijom definitivno su pomaknuli ljestvicu vlastitih nastupa. Koncert su snimili 4K kamerama i u 5.1zvuku, a u četvrtak 9. svibnja u CineStar kinima moći ćete vidjeti što ste propustili uživo te ljetne večeri 2018. godine. A oni koji su bili moći će još jednom proživjeti svaku emociju iz sasvim druge perspektive i sa savršenim pogledom na sve detalje.

40 fenomenalnih godina karijere Prljavo Kazalište obilježilo je nizom koncerata te velikom australskom i američko-kanadskom turnejom 2018. godine. Veliko finale održali su u Zagrebu na jednom od rijetkih neosvojenih koncertnih prostora, Stadionu u Kranjčevićevoj, a da je atmosfera bila odlična, štoviše prava slavljenička, potvrđuje i činjenica da je koncert bio rasprodan.  Tako su Prljavci zakoračili pred 35 tisuća obožavatelja i odsvirali svoje najveće hitove. Ovaj koncert, kao dokaz raskošne i dosad neviđene tehničke produkcije i spektakularne atmosfere, dobio je i prije objavljivanja nagradu za najbolji koncert godine!

Ne propustite ovaj audiovizualni doživljaj u kinima CineStar Novi ZagrebVaraždin, Rijeka, Mall of Split, Osijek i Mostar te u zagrebačkom Kaptol Boutique Cinema gdje će biti i premijera s članovima benda. Ova projekcija nema reprizu i događa se samo u četvrtak 9. svibnja, a broj mjesta je ograničen. Ulaznice možete kupiti na blagajnama CineStar kina ili online od 10.4. na: http://bit.ly/PrljavoKazalisteUCineStaru. Ulaznice su u prodaji i za projekciju u Mostaru na: http://bit.ly/PrljavoKazalisteBH.

3364 pregleda
cool good eh love2 cute confused notgood numb disgusting fail