Top novosti

Bang Bang na koncertu u Katranu potvrdili – “Mol. 2” osim kritike zavoljela je i publika!

Svega nekoliko tjedana nakon službenog izlaska, odličnu koncertnu promociju novog albuma “Mol. 2” priredila je sjajna grupa Bang Bang koja je potvrdila kako je album osim kritike zavoljela i publika. Vikend koji prethodi onom ljubavnom bio je rezerviran za poprilično energičan, ali opušten koncertni tulum.

Za dojam koji još ne popušta zaslužni su gospoda i jedna dama, članovi benda koji u posljednjih godinu dana niže interesantne poteze i sve upečatljivije svirke. Bang Bang spada pod jedne od onih bendova koje, kad ih se jednom čuje uživo, ostaju u sjećanju. I sa svakim novim live nastupom, specifičnost glasa i izvedbe Lare Antić te sjajnih glazbenika koji se nalaze kraj nje na pozornici kao da iznova ojačaju tu energiju koju svakoga puta publici ispostave. Uz izvrsnu pop-rock atmosferu, povremeno  popraćenu  “gostovanjem” Hrvoja Prskala kao vokala, čiji glas jednostavno hipnotizira, zapečatili su ono što se dalo naslutiti u Tvornici kulture prije godinu dana, a potom i na INmusicu – Bang Bang je bend kojeg čekaju velike stvari i bend koji morate čuti uživo.

Promocija albuma nosila je simboličan naziv deMOLiranje, a sjajna i pomalo industrijska atmosfera kluba Katran dala je vjetar u leđa cijelom bendu pa su Ivan Havidić i Hrvoje Prskalo na gitari, basist Vedran Kovačić-Beli, bubnjar Damir Medić te klavijaturist Mihael Kurjančić, uz Laru kao pravu lidericu, čak pomalo neočekivano očarali publiku koja ih je više od sat vremena hipnotično slušala i gledala uz sve glasniju reakciju. Večer su Bang Bang prošarali pjesmama s novog albuma, ali i onima starijeg datuma. Čini se da je tada svima postalo jasno kako je u sedam godina postojanja i svega dva albuma, ovaj bend ostavio itekako zanimljiv trag. Stoga ne iznenađuje nagrada Porin za najboljeg novog izvođača koju su dobili nakon prvog albuma, a slobodno bi se moglo reći kako je i novi album ozbiljan kandidat za nominacije ovogodišnjeg Porina. Bilo da se radilo o pop hitu “Negdje na cesti”, dinamičnoj “Imam”, zaraznoj “Papar i sol”, upečatljivoj “Kako stoje stvari”, moćnoj “Pismo” ili aktualnom hit singlu “Sebi dovoljni”, izvrsno popunjen Katran reagirao je složno i odlično, od pjevanja uglas, do spontanih aplauza, istinskih osmijeha i plesnih pokreta.

Nije samo složna publika, nego i kritika pa tako Zlatko Gall za Mixer.hr piše kako je novi album “pucanj u središte mete” te uz ocjenu 4.5/5 nastavlja:
“Bang Bang se drugim albumom koji se poduže rađao nisu suicidalno upucali u glavu već dobro napisanim, domišljenim, aranžiranim i producirani materijalom ušli u mainstream. Podižući visoko njegovu ljestvicu. ”
Matej Vidranski, pak, na portalu Mixeta.net piše da je “album prožet grandioznim i dramatičnim trenucima, zatim melankolijom, ali opet tako složen da svaku pjesmu ne možeš poslušati samo jednom, savršeno zaokružio studijsku 2019. godinu”. Albumu je dao ocjenu 9/10, kao i Maja Trstenjak za Sound Report koja tvrdi kako je ova “velika molska pop-rock eksplozija opasno “zaprijetila” sceni svrstavši ju među najkvalitetnija izdanja pop glazbe zadnjih godina”.

“Mol.2” je, dakle, uspješno lansiran, a što se tiče Bang Banga, čeka se sljedeći potez, molski ili neki drugi, apsolutno nebitno dok god iza svega stoji producent Hrvoje Prskalo. Uz koncertnu promociju albuma Bang Bangovci su predstavili i live video spot pjesme “Kako stoje stvari” snimljen u Tvornici kulture prošle godine, a gdje im se na pozornici pridružio reper Saša Antić.

Još se stignete deMOLirati jer album “Mol. 2” i dalje možete kupiti na svim prodajnim mjestima Croatia Recordsa po cijeni od 99 kuna.

2262 pregleda
cool good eh love2 cute confused notgood numb disgusting fail